Usługa 

 mazowieckie

2021-05-12 Zarząd Oczyszczania Miasta

Ręczne oczyszczanie na terenie m.st. Warszawy

Termin: 2021-06-29 09:00
Otwarcie: 2021-06-29 10:00
CPV: 90.62.00.00-9
Wartość: Powyżej 214 000 EURO
Wadium: 1168000,00 zł.
Kryteria: Cena
Warszawa
Al. Jerozolimskie 11/19
00-508 Warszawa
woj. mazowieckie

Telefon: (0-22) 277 04 70
Faks: (0-22) 628-26-74
Email: przetargi@zom.waw.pl


2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie m.st. Warszawy następujących prac:
1) zimowe oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych,
2) letnie oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych,
3) zimowe oczyszczanie przystanków,
4) letnie oczyszczanie przystanków,
5) zbieranie zanieczyszczeń z głównych ciągów komunikacyjnych,
6) doraźne oczyszczanie,
7) interwencyjne oczyszczanie,
8) doraźne odśnieżanie wraz z posypaniem wskazanych powierzchni,
9) wywóz śniegu uprzątniętego z chodników i innych elementów drogi,
10) wywóz zanieczyszczeń.

3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części:
1) Część 1 - Rejon I, Dzielnica Białołęka;
2) Część 2 - Rejon II, Dzielnica Targówek, Rembertów, Wesoła;
3) Część 3 - Rejon III, Dzielnica Praga Północ;
4) Część 4 - Rejon IV, Dzielnica Praga Południe, Wawer;
5) Część 5 - Rejon V, Dzielnica Bielany;
6) Część 6 - Rejon VI, Dzielnica Żoliborz;
7) Część 7 - Rejon VII, Dzielnica Wola, Bemowo;
8) Część 8 - Rejon VIII, Dzielnica Śródmieście Północne;
9) Część 9 - Rejon IX, Dzielnica Śródmieście Południowe;
10) Część 10 - Rejon X, Dzielnica Ochota, Ursus, Włochy;
11) Część 11 – Rejon XI, Dzielnica Mokotów Górny;
12) Część 12 – Rejon XII, Dzielnica Mokotów Dolny, Wilanów;
13) Część 13 – Rejon XIII, Dzielnica Ursynów;

4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę, do realizacji prac:
1) zimowego oczyszczania w wariancie AL (określonych w części II ust. 3 pkt. 3.2 załącznika nr 2 do wzoru umowy) tj.
Przy braku opadów śniegu oraz zjawisk atmosferycznych powodujących śliskość zimową /gołoledź, szadź, marznąca mżawka/ wykonanie niżej wymienionych prac na terenach określonych w załączniku nr 1 do umowy:
a) dokładne oczyszczenie terenów określonych w pkt 1A i pkt 2 załącznika nr 1 do umowy
z wszelkich zanieczyszczeń /papiery, niedopałki, folia, piasek, liście, przerosty traw, szkło, itp./ wraz z przykrawężnikiem,
b) dokładne oczyszczenie terenów określonych w pkt 3 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń /papiery, niedopałki, folia, piasek, liście, przerosty traw, szkło, itp./ wraz z przykrawężnikiem z uwzględnieniem oczyszczenia korytek oraz wlotów studzienek kanalizacyjnych stanowiących elementy odwodnienia nawierzchni jezdni i chodników (o ile powyższe elementy infrastruktury drogowej występują w świetle przystanku),
c) dodatkowo w przypadku przystanków (pozycja określona w pkt 3 załącznika nr 1
do umowy):
 zerwanie i usunięcie naklejek i ogłoszeń ze słupków i wiat przystankowych,
 usunięcie kurzu oraz innych zabrudzeń z ławek przystankowych,
 usunięcie nieczystości, liści, gałęzi itp. z powierzchni dachów wiat przystankowych.
d) utrzymywanie czystości na uformowanych pryzmach śniegu /w przypadku ich występowania/ tzn. usunięcie zanieczyszczeń typu niedopałki, butelki, papiery itp. oraz ich przewietrzanie (poprzez nakłuwanie pryzm ostrym narzędziem),
e) bieżący wywóz i unieszkodliwienie zebranych zanieczyszczeń.
2) letniego oczyszczania (określonych w części III ust. 3 pkt. 3.3 załącznika nr 2 do wzoru umowy) polegających na:
a) oczyszczeniu terenów określonych w pkt 1B i pkt 2 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, zalegającej ziemi, piasku, śmieci, papierów, kartonów, ulotek szkła i innych zanieczyszczeń łącznie z odcięciem brzegów trawnika,
b) oczyszczeniu terenów określonych w pkt 3 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, zalegającej ziemi, piasku, śmieci, papierów, kartonów, ulotek, szkła i innych zanieczyszczeń łącznie z odcięciem brzegów trawnika oraz oczyszczeniu korytek i wlotów studzienek kanalizacyjnych stanowiących elementy odwodnienia nawierzchni jezdni i chodników (o ile powyższe elementy infrastruktury drogowej występują w świetle przystanku),
c) oczyszczanie cykliczne musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej nawierzchni całego terenu objętego oczyszczaniem,
d) w przypadku przystanków:
 usunięciu nieczystości, liści, gałęzi itp. z powierzchni dachów wiat przystankowych,
 zerwaniu i usunięciu naklejek i ogłoszeń ze słupków i wiat przystankowych,
 usunięciu zabrudzeń z ławek,
e) wywozie i unieszkodliwieniu zebranych zanieczyszczeń.
Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 4
do wzoru umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7. Wykaz terenów objętych pracami oczyszczania określa załącznik nr 1 do wzoru umowy.
8. Szczegółowy opis przedmiotu oraz standardy jakościowe istotnych cech przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.
9. Formularz „Ceny jednostkowe” stanowi załącznik nr 1a do SWZ.
10. Kosztorysy stanowią załączniki 1/I – 1/XIII do SWZ
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia:
 w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,
 w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy ,
 na terenach, które nie są objęte umową.


UWAGA! Wprowadzono zmiany w treści ogłoszenia oraz SWZ. Zmiany zostały zamieszczone na stronie Zarządu, link do zmian http://zom.waw.pl/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/163