2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie m.st. Warszawy następujących prac: 1) zimowe oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych, 2) letnie oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych, 3) zimowe oczyszczanie przystanków, 4) letnie oczyszczanie przystanków, 5) zbieranie zanieczyszczeń z głównych ciągów komunikacyjnych, 6) doraźne oczyszczanie, 7) interwencyjne oczyszczanie, 8) doraźne odśnieżanie wraz z posypaniem wskazanych powierzchni, 9) wywóz śniegu uprzątniętego z chodników i innych elementów drogi, 10) wywóz zanieczyszczeń.
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części: 1) Część 1 - Rejon I, Dzielnica Białołęka; 2) Część 2 - Rejon II, Dzielnica Targówek, Rembertów, Wesoła; 3) Część 3 - Rejon III, Dzielnica Praga Północ; 4) Część 4 - Rejon IV, Dzielnica Praga Południe, Wawer; 5) Część 5 - Rejon V, Dzielnica Bielany; 6) Część 6 - Rejon VI, Dzielnica Żoliborz; 7) Część 7 - Rejon VII, Dzielnica Wola, Bemowo; 8) Część 8 - Rejon VIII, Dzielnica Śródmieście Północne; 9) Część 9 - Rejon IX, Dzielnica Śródmieście Południowe; 10) Część 10 - Rejon X, Dzielnica Ochota, Ursus, Włochy; 11) Część 11 – Rejon XI, Dzielnica Mokotów Górny; 12) Część 12 – Rejon XII, Dzielnica Mokotów Dolny, Wilanów; 13) Część 13 – Rejon XIII, Dzielnica Ursynów;
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę, do realizacji prac: 1) zimowego oczyszczania w wariancie AL (określonych w części II ust. 3 pkt. 3.2 załącznika nr 2 do wzoru umowy) tj. Przy braku opadów śniegu oraz zjawisk atmosferycznych powodujących śliskość zimową /gołoledź, szadź, marznąca mżawka/ wykonanie niżej wymienionych prac na terenach określonych w załączniku nr 1 do umowy: a) dokładne oczyszczenie terenów określonych w pkt 1A i pkt 2 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń /papiery, niedopałki, folia, piasek, liście, przerosty traw, szkło, itp./ wraz z przykrawężnikiem, b) dokładne oczyszczenie terenów określonych w pkt 3 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń /papiery, niedopałki, folia, piasek, liście, przerosty traw, szkło, itp./ wraz z przykrawężnikiem z uwzględnieniem oczyszczenia korytek oraz wlotów studzienek kanalizacyjnych stanowiących elementy odwodnienia nawierzchni jezdni i chodników (o ile powyższe elementy infrastruktury drogowej występują w świetle przystanku), c) dodatkowo w przypadku przystanków (pozycja określona w pkt 3 załącznika nr 1 do umowy): zerwanie i usunięcie naklejek i ogłoszeń ze słupków i wiat przystankowych, usunięcie kurzu oraz innych zabrudzeń z ławek przystankowych, usunięcie nieczystości, liści, gałęzi itp. z powierzchni dachów wiat przystankowych. d) utrzymywanie czystości na uformowanych pryzmach śniegu /w przypadku ich występowania/ tzn. usunięcie zanieczyszczeń typu niedopałki, butelki, papiery itp. oraz ich przewietrzanie (poprzez nakłuwanie pryzm ostrym narzędziem), e) bieżący wywóz i unieszkodliwienie zebranych zanieczyszczeń. 2) letniego oczyszczania (określonych w części III ust. 3 pkt. 3.3 załącznika nr 2 do wzoru umowy) polegających na: a) oczyszczeniu terenów określonych w pkt 1B i pkt 2 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, zalegającej ziemi, piasku, śmieci, papierów, kartonów, ulotek szkła i innych zanieczyszczeń łącznie z odcięciem brzegów trawnika, b) oczyszczeniu terenów określonych w pkt 3 załącznika nr 1 do umowy z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, zalegającej ziemi, piasku, śmieci, papierów, kartonów, ulotek, szkła i innych zanieczyszczeń łącznie z odcięciem brzegów trawnika oraz oczyszczeniu korytek i wlotów studzienek kanalizacyjnych stanowiących elementy odwodnienia nawierzchni jezdni i chodników (o ile powyższe elementy infrastruktury drogowej występują w świetle przystanku), c) oczyszczanie cykliczne musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej nawierzchni całego terenu objętego oczyszczaniem, d) w przypadku przystanków: usunięciu nieczystości, liści, gałęzi itp. z powierzchni dachów wiat przystankowych, zerwaniu i usunięciu naklejek i ogłoszeń ze słupków i wiat przystankowych, usunięciu zabrudzeń z ławek, e) wywozie i unieszkodliwieniu zebranych zanieczyszczeń. Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 4 do wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 7. Wykaz terenów objętych pracami oczyszczania określa załącznik nr 1 do wzoru umowy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu oraz standardy jakościowe istotnych cech przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. 9. Formularz „Ceny jednostkowe” stanowi załącznik nr 1a do SWZ. 10. Kosztorysy stanowią załączniki 1/I – 1/XIII do SWZ 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia: w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy , na terenach, które nie są objęte umową.
UWAGA! Wprowadzono zmiany w treści ogłoszenia oraz SWZ. Zmiany zostały zamieszczone na stronie Zarządu, link do zmian http://zom.waw.pl/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/163